7 Haziran 2013 Cuma

KahVANtı'nın yeni adresi Van Yımırta Kahvaltı Evi

Yıllar önce Fenerbahçe-Van maçı için Van'a gitmiş ve orada sokak kahvaltıcılarında kahvaltı etmiştim. Çok güzel ve değişik lezzetlerle tanışma imkanım olmuştu. Zaman içinde İstanbul'da çeşitli yerlerde Van Kahvaltısı sunulan mekanlar açılmaya başladı. Fakat geçen hafta içinde davet edildiğim Caddebostan'da açılan Van Yımırta Kahvaltı Evi gerek dekorasyonu, gerek yöresel kahvaltıları ve hizmet anlayışı ile farkını farkettiriyor.






İşletmenin sosyal medya uzmanı Sevgili Onno ve işletmecisinin konukseverliği ile blogger arkadaşlarımla çok güzel bir gün geçirdik. Sevgili dostum Akder Başkan yardımcısı Hande Polat'ın ve astrolog Dinçer Güner'inde bizimle birlikte olması beni ayrıca mutlu etti.




Kavut, murtuğa, jaji, menemen, Van'ın otlu peyniri, ceviz ve incir reçeli ve sayısız yöresel tatlarıyla benzerlerinden bir adım önde olan bu nezih mekan mutlaka yine yeniden gidilesi yerler arasında. Ben kendi adıma çok memnun kaldım. Şiddetle de tavsiye ediyorum..












KahVantının ardından dostlarla içilen kahvenin de tadı bir başka oluyor.




Teşekkürler Onno Kan, Teşekkürler Van Yımırta Kahvaltı evi....En kısa zamanda  bu güzel lezzetler tatmak için gelicem...

Merak edenler için adres : Bağdat Caddesi Işıldar Apt. no: 260/3 Caddebostan  Kadıköy
Tel: 0541 299 9999


Facebook Pinterest StumbleUpon Delicious Reddit Digg Email Delicious

4 yorum: