7 Kasım 2013 Perşembe

Krem Şantili Kurabiye

Çayın ve kahvenin yanında çok severek yiyeceğiniz bir kurabiye tarifi.. Blog arkadaşlarımın çoğunun blogunda da ratlamışsınızdır. Cuma günü Tavsiye evinde D-Shopping etkinliğinde yaptım ve o gün canlı yayını seyreden birçok kişide tarifini sordu. Denediğinizde vazgeçemiyeceğiniz bir lezzet olucak..




Sade Kremşantili Kurabiye

Malzemeler;
  • 1 kutu kremşanti (2 poşet)
  • 1,5 su bardağı sıvıyağ
  • 4 su bardağı un
  • Üzerine serpmek için pudra şekeri


Yapılışı ;

Tüm malzeme karıştırılarak hamur yapılır. Küçük parçalar koparılarak şekil verilir. 180 derece ısıtılmış fırında yaklaşık 16-18 dakikada pişirilir. soğuyunca üzerine pudra şekeri serpilerek servis edilir.




Kakaolu Krem şantili Kurabiye

Malzemeler ;
  • 1 kutu  kakaolu krem şanti
  • 1,5 su bardağı sıvıyağ
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 4 su bardağı un
  • Üzerine serpmek için pudra şekeri


Tüm malzeme karıştırılarak hamur yapılır. Küçük parçalar koparılarak şekil verilir. 180 derece ısıtılmış fırında yaklaşık 16-18 dakikada pişirilir. soğuyunca üzerine pudra şekeri serpilerek servis edilir.

Afiyet Olsun....




Facebook Pinterest StumbleUpon Delicious Reddit Digg Email Delicious

15 yorum:

  1. Elinize sağlık Çok nefis olmuşlar afiyet olsun sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler nefis gorunuyor Filizcim ellerine saglik afiyet olsun sizlere :) Sevgiler.

    www.ozgluntarifleri.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özgül hanım.. Bende sizin tariflerinizi çok beğeniyorum... sevgiler..

      Sil
  3. Benimde sevdiğim kurabiyedir nefiss olmuş ellerine sağlık canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım elllerıne sağlık...bende yapıyorum bu kurabıbeyı nefıs oluyor....canım sayfanı bugun zıyaret ettım...bende beklerım sayfama...canım eklıyorum senı sayfama ...takıbe alıyorum...sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  5. eksik malzemem var bir an önce alıyımda deniyim :) ellerine sağlık cnm,ağzım sulandıııııı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cok guzel bir kurabiyedir.. Kremsantinin her turuyle deneyebilirsiniz.. Sadece kakaolu krem santi ile yaparsnaiz birazda ekstra kakao kullanin..

      Sil
  6. Bir çırpıda 2 çeşit kurabiye hemde sıvı yağ ile tam bana göre müsadenizle deneyeceğim Filiz Hanım.
    Ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Hem çok pratik hem de çok lezzetli olduğuna eminim kakaolu krem şantim olacak dolapta yapayım ben bu kurabiyeyi..Ellerine sağlık canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık ,pratik bir tarif ve lezzetli :)

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık enfes görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. çok merak ettiğim bir lezzet ellerinize sağlık nefis görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil