17 Kasım 2012 Cumartesi

Bayat ekmek Pizzası

Bayat Ekmek Pizzası

Pizza sevmeyenimiz var mıdır?? Bence yoktur. Peki bayat ekmeklerimizi değerlendirsek ve güzel bir pizza yapsak nasıl olur?? 


Bayat Ekmek Pizzası Nasıl Yapılır?


Bayat Ekmek Pizzası Nasıl Yapılır?
Bayat Ekmek Pizzası Tarifi
Bayat Ekmek Pizzası

Bayat Ekmek Pizzası İçin Gerekli Malzemeler ;
  • 1 tane bayat ekmek(robottan geçirilmiş)
  • 4 yumurta
  • 1 çay bardağı süt
  • Sucuk
  • Salam
  • Sosis
  • Mantar
  • 1 su bardağı kaşar peyniri
Bayat Ekmek Pizzası Sosu için Gerekli Malzemeler ;
  • Domates püresi (Ben yazdan hazırladığım domates püresini kullandım)
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı
  • Kekik ve pulbiber

Bayat Ekmek Pizzası Nasıl Yapılır?
Bayat Ekmek Pizzası Tarifi

Tepsiyi yumuşak margarinle yağlayıp, unlayın. Robottan geçirdiğiniz ekmek, yumurta ve sütü iyice karıştırınız ve yumuşak bir hamur oluşturun. Hazırladığınız karışımı tepsiye elle yayınız. Üzerine domates püresi, zeytinyağı, kekik ve pulbiberden oluşan sosu fırça ile sürünüz. Sucuk, salam,sosis ve mantarları küçük küçük doğrayın,peyniri rendeleyin. Pizza hamurunun üzerine üzerine  sucuk, salam, sosis ve mantarları koyun. Üzerine rendelediğiniz kaşar peynirini serpin. Önceden ısıtılmış 180 derecedeki fırında kaşarpeyniri iyice eriyene kadar pişirin. Dilimlediğiniz pizzayı sıcak olarak servis edin.


Afiyet Olsun...







Facebook Pinterest StumbleUpon Delicious Reddit Digg Email Delicious

2 yorum:

  1. Yıllar önce bende aynen böyle değişik alternatiflerle başlamıştım..Ekmek nimettir yeri çöplük değildir diyerek değerlendiriyorum....Ellerinize sağlık bir dilim aldım gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumdaki Bayat ekmekli Yemek tarifleri linkine tiklarsaniz kitabimizada uladabilirsiniz..

      Sil