6 Nisan 2014 Pazar

Yeni Keşfim! Domatesli MakarNeks ile Peynirli MakarNeks'in Muhteşem Uyumu!

Siz acıktığınızda ne duruma geliyorsunuz bilemem ama ben acıktığımda gözüm hiçbir şeyi görmüyor. Bir an evvel en çabuk şekilde bir çözüm bulmam gerekiyor. Haliyle, normal porsiyonlarda beni kesmiyor böyle durumlarda.
Dün çok yoğun geçen bir günün ardından tek hedefim bir an evvel eve ulaşmaktı. Trafiği atlatıp eve ulaşmayı başardım ama açlıktan ölmek üzereydim ve koşarak mutfağa gittim. Böyle durumların en büyük kurtarıcısı benim için artık MakarNeks. Bunun için öyle çok sebebim var ki… Bir kere çok pratik,  sadece paketin içinden çıkan sos ve erişteyi, kaynayan suya atıyorsunuz… Zamanı lezzetli kullanmanın en harika yolu, 3 dakika bekliyorsunuz ve nefis, lezzetli sosuyla MakarNeks hazır…
Tam domatesli MakarNeks mi yoksa peynirli MakarNeks mi yesem diye karar vermeye çalışırken, aklıma bir fikir geldi… Peynirli MakarNeks’e bayılırım… Domates soslu MakarNeks’i de sevmeyenimiz yoktur herhalde…’Neden domatesli ve peynirli MakarNeks’i birlikte pişirip lezzete lezzet katmıyorum ki?’ diye düşündüm, hem böylece birinden birini seçmemde gerekmeyecekti.  Paketin arkasındaki tarife göre hesaplayınca 500ml kadar su koymam gerekli ama ben biraz daha az koymayı tercih ettim. Önce domatesli paketinden çıkan erişteyi, sonra da peynirli paketindeki çıkan erişteyi kaynayan suya attım, aynı anda hem domatesli hem peynirli soslarını açıp, birlikte tencereye ekledim…. Veee 3 dakika sonra kocaman bir porsiyon, domatesli ve peynirli MakarNeks’im enfes lezzetiyle hazırdı…. Domatesli MakarNeks ve Peynirli MakarNeks’in karışımı gerçekten inanılmaz lezzetli, doyurucu ve pratik… Benim yeni favorim... Siz de hemen deneyin, MakarNeks lezzetinize lezzet katın…Bu yeni, harika buluşumun sırrını sizlerle de paylaştım…Sıra Acılı MakarNeks ile yeni denemelerde….
Bu arada MakarNeks, gerçekten sürprizleri ve insanları şaşırtmayı seviyor, bakın bankta oturan insanların sıradan bir gününü sürprizlerle nasıl eğlenceli bir güne dönüştürmüş.
MakarNeks Facebook sayfasını buradan ziyaret edebilirsiniz. 

Bir boomads advertorial içeriğidir.
Facebook Pinterest StumbleUpon Delicious Reddit Digg Email Delicious

4 yorum:

  1. Bu niye daha önce aklıma gelmedi ki :) ben de genelde öğle yemeklerimi makarneksle hallediyorum ama ikisini karıştırmak aklıma gelmemişti teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Ayrı ayrı çok kullandım ama bu şekilde de deneyeyim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil